Cyclozveř #01 – Praha – Terezín – Praha – report

cyclozver_01_praha_terezin_praha

V sobotu 18.6.2016 sa uskutočnilo prvé kolo Cyclozvěř závodu na trase Praha – Terezín – Praha. Krátky report a výsledky nižšie.

Registrácia bola naplánovaná na 9:00 – 9:30 v Karlínskom prístave 18600 . Klasicky som trošku meškal, ale stále s prehľadom načas. Vtipné bolo, že som cestou na hlávkovom moste okolo deviatej stretal účastníkov techno party z predošlého večera (z Face to Face), ale keď som to potom overoval s kámošmi, čo tam boli, tak som ich minul o slabú polhodinku… (to len na okraj).

Závod bol vypísaný pre dve kategórie – Singlespeed&Fixed Gear a Gears. Zvolil som gears a cyklokrosku na hladkých plášťoch, takže momentálne moderný „gravel bike“… Závod bol vyhlásený celkom na poslednú chvíľu a kolidoval s viacerými podujatiami (napríklad Rad Race 42k v Berlíne), takže sa to zapísalo na počte účastníkov, inými slovami bolo nás päť (5). Po registrácii, sme sa presunuli po cyklostezke popri rieke cez Tróju na štart do Klecánok. Trasa bola jasná, Klecánky – Terezín a späť. Štart do kopca celkom bolel, každý to valil ako mohol. Hore na kopci sme sa viac menej zase spojili a drtili ďalej, až sme ostali dvaja, ja a Tomáš na fixke. Čas v Terezíne na 50k otočke 1:32h a priemer cez 32,5km/h predurčoval skvelý výkon. Aj keď som sa excelentne pripravil na cestu tam (viď. obr.), cestou nazad sme zle odbočili a kým sme na to prišli, tak sme boli niekde inde ako sme chceli. Samozrejme v pekelných kopcoch.

 

Cyclozver_01_návod

Okamžite som upadol do letargie a zažíval jednu z mnohých kríz (dokopy asi dve, či tri, ale na závod cez 100k asi v poho). Poslal som Tomáša, nech bojuje a zostal sám, pekne som sa opúšťal, ale stále ako-tak šlapal. Svoju frustráciu a nedostatok vody som nakoniec premohol v obchode v Nových Ouholiciach, alebo Novej Vsi, alebo Starej Vsi? Neviem, kde to bolo… Proste nákup a valil som ďalej nevediac, kde je kto a kde som ja. Potom som sa našiel a stretol zase Adama, ktorý ma síce odvesil, ale zároveň chvíľku na to brúsil lakťom asfalt.

Do cieľa sme potom prišli spolu, šprint sme nedávali, radšej pekne štýlovo, veď sme obaja vyhrali kategóriu. Počul som, ale že sa o prvé miesto bojovalo a jedna sekunda medzi prvými dvomi to dosvedčuje.

Veľký rešpekt všetkým na FG bicykloch a veľký dík Kájovi, Ivanke a Tobíkovi za organizáciu. Večer potom prebehlo vyhlásenie zase v prístave, súčasťou bolo excelentné jedlo od Sweetest Prague.

Tu sú výsledky. Nakoniec to bolo takto: stratení:nestratení 4:1.

SS&FG:

  1. Tomáš Kubák – 3:40:5 hod
  2. Kája – 3:40:57
  3. Tomáš Mareček – 5:44:48

Gears:

  1.  Adam Černik & Dula – 3:59:56 hod

Tak zase nabudúce, možno to skúsim na fixke a nestratiť sa.

Označeno tagem , , , , , , , ,

Napsat komentář

