CycloCrossCup 2015/2016 Dresden – Report

CCC#6 Dresden

Krátky report z prvého kola CycloCrossCup #6 z Drážďan nižšie.

29.11.2015 sme sa vybrali v komornom zložení na prvé kolo CCC #6 do nemeckých Drážďan, aby sme bojovali o honosný titul „Sachsenmeister“ v cyklokrose. Počasie bolo ideálne – asi 4 stupne, nepretržitý dážď, miestami so snehom a silný, samozrejme studený vietor. Možno to bol práve dôvod, prečo sa namiesto 135 prihlásených, na štart postavilo „len“ 60. Neviem si predstaviť, že by sa to stalo v Prahe. 60 ľudí na amatérskom cyklokrosovom závode je podľa mňa úctyhodné číslo. Okrem čistokrvných cyklokrosiek a singlespeed bikov, tam boli ľudia aj na fatbikoch, enduro bikoch a klasických mtb hardtailoch, čo pekne spestrilo štartovné pole.

Štart bol spôsobom Le Mans, takže asi po 40 metrovom behu prišiel ozajstný masaker a každý sa snažil čo najskôr nájsť svoj bicykel a vyraziť na trať. Keď som k bicyklom pribehol ja, tak som videl nejakého týpka, ako si to valí s mojím bicyklom preč. Keď ide o život, rozjedu nejrychlejší běh, takže som ho dobehol, k jeho prekvapeniu som mu vytrhol môj bike a valil ďalej. Táto kuriózna udalosť mi ušetrila tak 10-15 miest hehe, chudák sa musel vrátiť po svoj bike na štart.

Ďalej závod pokračoval po super cyklokrosovej trati, kde nechýbal výbeh schodov, výbeh na bahnitý kopček, zjazd, kde padali asi všetci (ja minimálne 2x) a klasický cyklokrosový „šnek“. Po jednom páde som opäť vyskočil na bike a pozerám pod seba, sedlo visí bokom na sedlovke. Moje prvé myšlienky: „ajajaj, asi sedím zadkom na sedlovke, ale kupodivu to nebolí, to som asi zmrznutý a nič necítim, no čo už, idem rovno k sanitke…“. Potom som zistil, že som len odtrhol koženku a polstrovanie, tak som závod dokončil na plastovej kostre sedla, čo vôbec nevadilo.

Nakoniec sme skončili niekde medzi 20 – 40, takže titul saského majstra nemáme, ale tento bahenný mayhem určite stál zato. Teším sa na ďalšie kolo 10.januára 2016.

Report v nemčine je tu.

Fotogaléria je tu.

Označeno tagem , , , ,

2 thoughts on “CycloCrossCup 2015/2016 Dresden – Report

  1. ondra napsal:

    super!🙂 docela vtipný jak si mu vzal to svoje kolo🙂

Napsat komentář

