CX Masters Jabkenice – Report

Foto: Martin Bali-Jenčík, cyklokros.cz

Foto: Martin Bali-Jenčík, cyklokros.cz

25.10.2014 sa uskutočnilo ďalšie kolo Master Cyklokros v Jabkeniciach. Salo mi všetko dohodol, Richard ma odviezol tam a späť, závodit som síce už musel sám, ale aj práve preto to stálo za to…

Zároveň s Masters cupom tu prebiehal aj Toi Toi cup pre kadetov/kadetky, juniorov/juniorky a ženy (čo je český pohár), takže závodníkov, doprovodu a reklamných stanov nad trenažérmi a valcami bolo o trochu viac ako som videl na prvom kole masters cupu.

Musím pochváliť trať:

– priepustnosť a značenie – 100%

– zábava – 100%

– bolesť po pár kolách – 100%

Na trati sa okrem slávneho jabkenického trojhrbého velblouda (čítaj ťava – a boli to tri kopčeky na motívy bikrosovej dráhy), nachádzal aj pieskový úsek, šnek, ktorý mi celkom zamotal hlavu a myšia diera – čo bol prudký zjazd a výjazd, ktorý celkom narobil problémy asi nie len mne (názvy sú doslovné podľa názvov čo tam boli na trati). Takisto pri prejazde okolo ihriska bolo nutné zdolať dvojitú bariéru, ktorú som nakoniec behal a zdalo sa to rýchlejšie. Predštartovný tréning na bariérach je zachytený tu.

Na závod som bol pripravený lepšie ako na prvé kolo:

– najazdené kilometre – asi 340

– počet jázd v teréne na cyklokrosovom bicykli – 3 (vrátane prvého kola master cup)

– zvedavosť a nadšenie – 110%

Celý závod opisovať nebudem, ale naučil som sa, že na cyklokros treba:

– mať najazdené viac kilometrov ako 340

– nemyslieť si, že som technicky super, ale techniku skutočne trénovať a to najlepšie na cx bicykli niekde v lese

– silu a i odvahu, niekedy lakte

– rýchlosť

– teplé oblečenie v cieli a dostatok igelitiek na balenie zablatených vecí

Bolo to super, takže zase nabudúce.

Fotogalérie sa dajú nájsť tu a tu a tu a video tu. Report na cyklokros.cz.

Označeno tagem , , , ,

Napsat komentář

