Two Peaks Winter – Report

Sobota 22. február a môj deň v číslach, minútach a pocitoch…

Two_Peaks_38:15 Dnes robíme preteky. Paráda. Hmm. Škoda, že sa mi vôbec nechce.. A to nič a doslova. Nevadí, bude to super. Chceli sme mráz mínus 10 a sneh, zatiaľ je vonku 10 a slnko…

9:20 Veganské falošné vajíčka – hotovo. Po 10:00 už nejem, v deň pretekov musím mať nejaký režim predsa, nechcem aby som rozprášil vajíčka všade po Petříne všakže.

9:49 Čo ak nikto nepríde? Pozerám na FB event, 20 ľudí potvrdilo. Paráda.

9:51 20 ľudí potvrdilo, ale keď to tak zrátam, je tam len jeden reálny bežec a to hneď organizátor???

Čo ak nikto nepríde?!!!!!!

10:23 Však vlastne nevadí, dáme si kľudný beh cez mesto, slnko svieti, bude teplo, všetko je fajn…

10:37 Čo ak nikto naozaj nepríde?!!!!!!!!

13:42 A fakt, nikto tu nie je. Pohoda, zabehneme si pre zdravie… Ale prečo mám stále predzávodný stres?

13:47 Niekto prichádza. Super, závod teda bude. Valím do bajkazylu na WC (fakt dík bajkazylu za podporu, bez ich WC by som dnes bol o moc smutnejší).

14:00 Máme odštartované. Moj plán nenápadne sa držať prvých bežcov stroskotal asi po 200 metroch. Bežím prvý, tep v červenom, pred očami tma a to len začíname…

14:08 Začínam stúpať na Petřín. Vajíčka z rána sa hlásia. Začať závod s tepmi cez 180 asi nebol najlepší nápad, letmý pohľad za mňa… a tam nikto. Som fakt tak dobrý, alebo zase majú všetci lepšiu trasu ako ja???

14:13  Dobieham (čítaj striedavo doklusám/dokráčam) tesne pod petřínsku rozhľadňu.Mali očividne lepšiu trasu. Zaraďujem sa na piate miesto. Ako je to možné? Žeby moja brilantná logika v kombinácii s orientačnými a logistickými schopnosťami zase zlyhala?

14:17 Uf, musím to dohnať z kopca. Pekne na špičky a nebrzdiť. Končím v kríku, turisti sa nestačia diviť. Ešte že nefotia.

14:22 Most Légií. Valím čo to dá, periférne niekoho vidím na druhej strane cesty. Len nech je hustota turistov na mojej strane menšia, v takomto tempe by som brzdil tak 10 metrov, to by aj digitálne zrkadlovky lietali…

14:27 Café Neustadt. Na kontrole dostávam dve veganské čokoládky a informáciu o strate 5min na prvého. Ale čo s tým? S čokoládou nič, ak by som si ich dal do úsť riskujem udusenie, vrecká nemám. Hmm, no nič, držím v ruke. So stratou asi tiež nič, ale aspoň musím nechať na poslednom úseku dušu.

14:33 Tep pod 180 už vobec ani neklesá, zato tempo klesá nad 5 min na kilometer. Vbieham do sherwoodu pred hlavákom.

14:34 Je tam plno. Ultras neviem odkiaľ. Holé hlavy a tupé výrazy, radšej potiť krv na potrhlých pretekoch ako fandiť, za to dám ruku do ohňa.. tep stúpa, tempo tiež.

14:40 Priamo z cyklostezky vbieham do parčíku pod Vítkovom. Darí sa mi vygradovať tempo do chôdze po schodoch. Ešte zopár a budem v cieli.

14:42 Som v cieli. Zisťujem, že som tretí. Paráda, to som ani nečakal. Síce strata 5 min na prvého, ale ten bol úplne niekde inde. Keď mi vravel, že si pod posledným kopcom dal dole bundu, aby sa nespotil a predtým na Bulhare stál na červenú, tak sa mi len krútila hlava…

mapa

15:20 Bajkazyl Žižkov. Sušienky ako medaile a dokonalá polievka minestrone od Sweetest Prague. Lepšie zakončenie ani nemohlo byť.

19:00 Opúšťame Bajkazyl. Cestou domov na vegan pizzu na Letnej. Dobrý pocit stále trvá…

Moc ďakujem všetkým čo prišli behať, všetkým čo akokoľvek pomáhali a aj všetkým čo tam neboli, ale ozvali sa a na diaľku podporili akciu. Nebolo to posledný krát, potiť krv budeme zase za 3 mesiace na Two Peaks Spring (aj keď počasie bude asi už letné, ale ktovie…).

Garmin to vydržal a moje srdce kupodivu tiež:

tep

Označeno tagem , , , , ,

One thought on “Two Peaks Winter – Report

  1. […] Druhý závod běžeckého alleycatu ulicemi Prahy, Two Peaks Spring se uskuteční 15. května 20:00. Start a cíl bude v Tricafe, Anenská 3, Praha 1. Víc informací brzy. Vzpomínka na první kolo – výsledky a report. […]

Napsat komentář

